Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Journal of Education and Research in Accounting (REPeC)
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 12 No. 2 (2018): Abril-Junho
Vol. 12 No. 2 (2018): Abril-Junho
DOI:
https://doi.org/10.17524/repec.v12i2
Published:
2018-06-29
Full Issue
PORTUGUÊS (Português (Brasil))
ENGLISH
Editorial Team and Catalographic Label
Informações Editoriais
DOI:
https://doi.org/10.17524/repec.v12i2.1906
PORTUGUÊS (Português (Brasil))
ENGLISH
Editorial
Orleans Silva Martins
DOI:
https://doi.org/10.17524/repec.v12i2.1907
PORTUGUÊS (Português (Brasil))
ENGLISH
Teaching Cases in Accounting
The Board of Administrators or the Flesh is Weak? The dilemma of BRF S.A.
DOI:
https://doi.org/10.17524/repec.v12i2.1664
Raul Beal Partyka, Jeferson Lana, Anete Alberton
PORTUGUÊS (Português (Brasil))
ENGLISH
Articles
Relation between Inbreeding and CAPES Evaluation of Graduate Accounting Programs in Brazil
DOI:
https://doi.org/10.17524/repec.v12i2.1673
Edmery Tavares Barbosa, Micheli Aparecida Lunardi, Luana Sara Bizatto, Vania Tanira Biavatti
PORTUGUÊS (Português (Brasil))
ENGLISH
Academic Performance Analysis of Accountancy Students at FEARP-USP Served by INCLUSP/PASUSP
DOI:
https://doi.org/10.17524/repec.v12i2.1629
Cláudio de Souza Miranda, João Paulo Resende de Lima, Matheus Canuto Marinello
PORTUGUÊS (Português (Brasil))
ENGLISH
Entrepreneurial Competencies and Performance of Undergraduate Programs: A Study of its Relations Based on Center Directors’ Perspective
DOI:
https://doi.org/10.17524/repec.v12i2.1573
Suzete Antonieta Lizote, Miguel Angel Verdinelli, Luciana Merlin Bervian, Sabrina Nascimento
PORTUGUÊS (Português (Brasil))
ENGLISH
Professor, Can I Use my Mobile Phone? A Study on the Use of the Student Response System (SRS) in the Educational Process of Accounting Students
DOI:
https://doi.org/10.17524/repec.v12i2.1811
Vitor Hideo Nasu, Luís Eduardo Afonso
PORTUGUÊS (Português (Brasil))
ENGLISH
Academic Delay of Gratification and its Relation with Learning Self-Regulation Strategies
DOI:
https://doi.org/10.17524/repec.v12i2.1693
Juliana Ribeiro Souza, Lua Syrma Zaniah Santos, Jacqueline Veneroso Alves da Cunha, Bruna Camargos Avelino
PORTUGUÊS (Português (Brasil))
ENGLISH
Broadening the Benefits of PBL: a “Good” Problem
DOI:
https://doi.org/10.17524/repec.v12i2.1803
Fábio Frezatti, Daiana Bragueto Martins, Daniel Magalhães Mucci
PORTUGUÊS (Português (Brasil))
ENGLISH
Guidance to Authors
Informações aos Autores
DOI:
https://doi.org/10.17524/repec.v12i2.1908
PORTUGUÊS (Português (Brasil))
ENGLISH
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Português (Brasil)
Most Read
IFRS 18 – a nova norma de apresentação das demonstrações financeiras: principais mudanças, implicações práticas e oportunidades de pesquisa
270
Estratégias de Coping de Discentes Brasileiros de Ciências Contábeis
133
Relato de experiência da aplicação de uma Webquest na disciplina de Contabilidade Comercial
115
O efeito mediador das proxies de controle gerencial na relação características do empreendedor e desempenho organizacional.
115
Eu quero, eu posso, mas será que eu consigo? Fenômeno Impostor em pós-graduandos stricto sensu da área de negócios
100
indexadores
Indexadores
Information
For Readers
For Authors
For Librarians